fbpx

Інтеграція CRM з телефонією та 1С: максимально ефективне спілкування з клієнтами

Одна з ключових умов успіху будь-якого підприємства та компанії – це оптимізація та прагнення максимальної ефективності бізнес-процесів.

Одна з ключових умов успіху будь-якого підприємства та компанії – це оптимізація та прагнення максимальної ефективності бізнес-процесів. Перша дозволяє досягти зниження видаткової частини бюджету, тоді як зростаюча ефективність підвищує прибутковість. І взаємодія з клієнтами якраз і є напрямом із найбільшим потенціалом у цьому питанні.

Інтеграція CRM з телефонією є дуже важливою для продуктивної роботи компанії, дозволяючи використовувати наявні ресурси з максимальною віддачею. Справа тут у тому, що телефонний зв’язок залишається ключовим шляхом особистих продажів. У свою чергу, CRM інтеграція з телефонією є найкращим способом організації телефонного зв’язку з точки зору рентабельності. Завдяки цьому процесу можна поєднати в одну комунікаційну систему:

  • аналоговий зв’язок;
  • мобільний зв’язок;
  • послуги миттєвих повідомлень тощо.

CRM з IP-телефонією автоматизує взаємодію з клієнтами та допомагає вибудувати оптимальну стратегію телефонного продажу.

Інтеграція CRM з телефонією та 1С: максимально ефективне спілкування з клієнтами - integracia CRM

Що дає інтеграція CRM та телефонії?

Є чотири основні причини, чому вам буде корисна СРМ-телефонія. Сюди відносяться:

  • полегшення вихідних дзвінків. До картки клієнта можна додавати важливу інформацію про нього, а також один або більше номерів для більш впевненого зв’язку з ним. До того ж, дзвонити можна прямо із програми;
  • ефективну взаємодію з вхідними дзвінками. Як тільки клієнт набирає номер вашої компанії та відбувається з’єднання, у програмі відображається його картка, і менеджер має можливість краще підготуватися до майбутнього дзвінка, сформувати стратегію переговорів та легко створити нове замовлення за потреби;
  • повний облік дзвінків. CRM з телефонією дозволяє зберігати в єдиній системі та враховувати всі вхідні, вихідні, пропущені дзвінки, щоб прослуховувати записи розмов. Завдяки цьому можна контролювати роботу відділу продажів, виправляти допущені помилки та досягати більшої результативності;
  • гнучка система налаштувань. CRM IP-телефонія дає великі можливості для організації бізнес-процесу. Можна визначити повноваження та можливості кожного із співробітників та багато іншого. Наприклад, за VIP-клієнтами можна відразу закріпити відповідальних фахівців, і при дзвінку вони відразу з’єднуватимуться зі своїми менеджерами.

CRM система з телефонією має і безліч додаткових можливостей, які можна вибрати та впровадити під конкретні потреби бізнесу. Але загалом головні переваги рішення можна висловити так. Ви зможете через CRM-дзвінки:

  • знизити вплив людського чинника до мінімуму;
  • повністю контролювати відділ продажу та менеджерів;
  • вести об’єднаний облік дзвінків та замовлень;
  • обробляти понад 95% клієнтських звернень, забути про дзвінки без відповіді;
  • підвищити рівень сервісу та лояльності з боку клієнтської бази.

Це чудовий вибір для вашої компанії. Головне, щоб CRM-системою та IP-телефонією займалися професіонали.

Що таке і як відбувається CRM інтеграція з телефонією?

Для реалізації подібних проектів потрібно три основні компоненти, до яких належать:

  • СРМ. Найприємніше, що для інтеграції підходить практично будь-який варіант програми як SaaS-рішення, так і коробкові версії. Це більше залежить від специфіки вашого бізнесу та способу організації у ньому робочих процесів;
  • АТС. Для проекту однаково успішно можна використовувати віртуальну чи фізичну, хмарну чи будь-яку іншу автоматичну телефонну станцію. Відповідає за обробку та переадресацію дзвінків. Найцікавішим варіантом сьогодні є віртуальна АТС при інтеграції з CRM завдяки своїй доступності та функціоналу;
  • Телефонія. Це віртуальні міські та мобільні, а також реальні мобільні номери, які набирає клієнт для додзвону до вашої компанії.

Комбінуючи ці елементи, можна створити під свій бізнес оптимальну і найбільш результативну IP-телефонію в інтеграції з CRM. Можна створити об’єднану систему з нуля або розширити вже діючу СРМ-систему.

Чому вам варто звернутись до нас?

Компанія “Optima Сервіс” професійно займається CRM-інтеграцією з телефонією, вже багато років реалізуючи проекти в цьому напрямку. Ми працюємо з різними CRM-системами та телефонією від усіх основних операторів зв’язку, а також пропонуємо наступні переваги:

  • досвід з реалізації проектів різного рівня складності та масштабів та інтеграції в будь-яких конфігураціях;
  • практичні навички щодо впровадження програмних рішень із доопрацюванням під особливості бізнесу.

Вартість послуги з впровадження IP-телефонії з інтеграцією в СРМ залежить від масштабу та складності реалізації проекту, а також додаткових умов, потреб та побажань замовника. Для отримання більш детальної інформації звертайтеся за консультацією до наших менеджерів.

Напишіть нам, ми завжди готові допомогти!

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Пишіть нам
Ми працюємо

Пн - Пт 9.00 - 18.00

Адреса

вул.Ромоданова, 9
м. Київ, Україна