fbpx

Переведення співробітника на дистанційну роботу

Віддалена робота – це формат працевлаштування, що набирає популярності, в якому є маса позитивних сторін, а економія простежується за багатьма напрямками.

Віддалена робота – це формат працевлаштування, що набирає популярності, в якому є маса позитивних сторін, а економія простежується за багатьма напрямками. Він став ще більш затребуваним з моменту, коли людство вперше зіткнулося з пандемією такого масштабу і вимушене було пристосовуватися до нових умов, коли є об’єктивна необхідність обмежити соціальні контакти.

Якщо говорити про переваги віддаленої роботи, то слід відзначити такі вигоди:

  • економиться час на поїздки в офіс та назад;
  • знижується рівень стресу працівників у разі правильної організації дистанційної роботи;
  • зростає рівень працездатності та продуктивності завдяки комфортним умовам;
  • знижуються витрати на оренду офісу, оплату комунальних послуг, компенсацію проїзду співробітникам та забезпечення їхнього дозвілля;
  • для організації робочого процесу достатньо забезпечити стабільний інтернет-зв’язок, наявність ноутбука чи комп’ютера.

Ще одна істотна причина – набагато легше знайти відповідного співробітника у дистанційному форматі, адже географічна прив’язка відсутня. Тим більше , що на віддаленні може працювати спеціаліст майже будь-якої спеціальності, включаючи бухгалтерів, спеціалістів з юриспруденції, операторів кол -служби, логістів та інших.

Компанія « Optima Сервіс» допоможе перевести ваших працівників на ремоут так, щоб не постраждали бізнес-процеси, а розвиток компанії навіть прискорився. Ми маємо досвід реорганізації підприємств під роботу онлайн віддалено

Переведення співробітника на дистанційну роботу - 9b7141d0400352fc9e9ce68dcb2853851 1024x569

Переведення співробітників на віддалену роботу: ризики та особливості

Організація віддаленої роботи – це не лише значна вигідна для власника бізнесу, а й чималі супутні ризики. Найбільший ризик стосується безпеки даних, що особливо становлять комерційну таємницю. Їхній витік часто обертається значними проблемами для будь-якої компанії.

Серед інших небезпек, які таїть у собі переклад на віддалення , важливо відзначити:

  • відсутність у персоналу культури дистанційної праці. Є ймовірність, що видалення сприйматиметься людиною як свого роду оплачувані канікули;
  • організаційні проблеми, зокрема з безпекою. Для малого бізнесу причиною часто стає обмежений бюджет, для великого – складність та розгалуженість ІТ-інфраструктури, що додає труднощів переходу. У свою чергу, дані опиняються в небезпеці;
  • складнощі з підготовкою робочих місць у домашніх умовах. Відсутність умов для плідної праці, слабкий комп’ютер, нестабільний інтернет і т.д.

Подолання цих перешкод є першим кроком на шляху до віддаленої роботи. Кваліфікована допомога у цьому питанні виявляється дуже корисною для того, щоб сам процес пройшов максимально безболісно. Цей комплект рішень може бути розширений у випадку, якщо вашій компанії будуть потрібні і додаткові заходи, адже Optima Сервіс завжди націлена на результат.

Що потрібно, щоб організувати для штату роботу онлайн віддалено

Ми допоможемо з вирішенням усіх питань щодо організації бізнес-процесів та розбудови IT-інфраструктури. « Optima Сервіс» організує переведення співробітників на віддалену роботу, використовуючи цілий комплекс інструментів:

  • електронна пошта для надання персональних доступів;
  • загальний чат для координації штату із реєстрацією кожного працівника під офіційним ім’ям із фотографією;
  • програмне забезпечення для відеодзвінків з особистих питань та проведення нарад;
  • IP-телефонія , інтегрована в CRM-систему для організації надійного зв’язку з клієнтами, постачальниками, партнерами;
  • доступ до CRM-системи та баз даних, необхідних для робочого процесу;
  • хмарний сервіс для роботи з документацією, що передбачає одночасну роботу з одним документом для кількох осіб;
  • загальний корпоративний календар з інформацією про зустрічі, дзвінки, стратегічні завдання.

Залежно від конкретних потреб замовника, ми запропонуємо найбільш функціональне та економічно рентабельне рішення щодо організації віддаленої роботи для вашого штату.

Як ми вирішуємо питання з безпекою та комерційною таємницею?

Це ключова перешкода, з якою стикаються абсолютно всі компанії. Адже на ремоуті співробітники можуть через незнання чи необережність допустити витік критично важливих даних.

Щоб не допустити цього, ми розробляємо та впроваджуємо цілий комплекс заходів, який може включати:

  • формування групи спеціалістів з безпеки, які перевірятимуть техзавдання на наявність конфіденційної інформації з повноваженнями на коригування ТЗ;
  • підписання доповнень до контрактів або укладання окремих договорів про нерозголошення конфіденційних даних, в яких будуть закріплені можливі ризики, обов’язки працівників , а також їхня відповідальність у разі, якщо умови угоди будуть порушені;
  • створення спеціального програмно-апаратного комплексу для моніторингу дій співробітників, що дозволить контролювати їх та не допустити витоку інформації;
  • впровадження або модернізації корпоративних VPN-мереж, за допомогою якої обмежується доступ до ресурсів, розмежовується відповідальність персоналу та розподіляються ризики. Це значно знижує ймовірність того, що людина після переведення на видалення зробить помилку та порушить безпеку;
  • інструктування персоналу щодо правил поведінки під час роботи з домашнього робочого места. Так як люди саме в домашній обстановці схильні поводитися безтурботно, що призводить до витоків інформації, дуже важливо навчити їх дотримуватися заходів безпеки.

« Оптіма Сервіс» – технічний супровід під час переведення співробітника на дистанційну роботу

Ви хочете перевести бізнес-процес у формат віддаленої зайнятості, але не знаєте, як це краще здійснити чи побоюєтеся труднощів? Довіртеся нам, і ми допоможемо вашій компанії пройти цей шлях швидко і безболісно.

З « Оптіма Сервіс » ваш бізнес запрацює по-новому, але так само ефективно і без збоїв. Головне – зробити все грамотно та докладно. У такому разі, ви досить швидко відчуєте всі вигоди від того, що обрали для себе ремоут , і зможете ефективно розвивати та масштабувати бізнес.

 

Часті питання про переведення співробітників на дистанційну роботу

 

Що таке віддалена робота?

Це популярна останнім часом організація праці, яка передбачає взаємодію співробітника та роботодавця на відстані. Доручення та результати їх виконання передаються через інтернет. Для роботи підходить будь-яке місце з доступом до Світової мережі. Співробітник, що працює віддалено, залишається у штаті підприємства, але виконує свої посадові обов’язки поза місцезнаходженням роботодавця. Найбільш популярні професії на віддаленні : айтішник , оператор call -центру, копірайтер, SMM-фахівець.

Які можливості відкриває віддалена робота?

Співробітнику на віддаленні не потрібно щодня відвідувати офіс. При відрядній оплаті можливий вільний графік, який дозволяє займатися особистими справами та переносити роботу на більш зручний час, брати додаткові проекти. Відсутність прив’язки до фізичного місця роботи дозволяє поєднувати фріланс та подорожі, приділяти більше часу сім’ї, займатися коханим хобі.

Які переваги віддаленої роботи?

Головна перевага віддаленої роботи – економія часу та грошей. Співробітник, який працює з дому, не витрачає часу на довгі збори та дорогу, не купує щодня квитки на громадський транспорт чи бензин для заправки свого автомобіля. Такого працівника не потрібно дотримуватися дрес -коду. Працюючи в затишній домашній обстановці знижується рівень стресу, що позитивно позначається результаті праці.

Як перевести працівника на дистанційну роботу?

Якщо переведення на дистанційну роботу ініціює керівник, попередити співробітника про коригування умов праці потрібно за 2 місяці. Але працівник може самостійно звернутися до начальства, написавши заяву з проханням перевести його на надомну роботу. У цьому випадку двомісячний термін не дотримується. У наказі про переведення на дистанційну роботу роботодавець може прописати робочий графік, зокрема час для обідньої перерви.

Наскільки безпечно виводити працівників на віддалену роботу за периметром корпоративної мережі?

Безпечно, оскільки наші фахівці виконають необхідні налаштування, які забезпечать надійний криптографічний захист усіх даних, що передаються та одержуються. Це виключить можливість витоку корпоративної інформації.

Напишіть нам, ми завжди готові допомогти!

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Пишіть нам

Ми працюємо

Пн - Пт 9.00 - 18.00

Адреса

вул.Ромоданова, 9
м. Київ, Україна