fbpx

IP-телефонія для бізнесу

Ми пропонуємо послуги розгортання IP-телефонії як в офісі клієнта так і у хмарі “під ключ”. Інтегруємо телефонію в інші бізнес системи. Працюємо з проектами будь-якого рівня складності

Для бізнесу важливим є чіткий і надійний зв’язок як всередині офісу, так і за його межами. Одночасно зручною, доступною, надійною та ефективною є IP-телефонія в Україні, що налаштовується різними способами залежно від платформ, що використовуються. Коли функцій класичної автоматичної телефонної станції (АТС) недостатньо або необхідно надати сервіс телефонії територіально розподіленим співробітникам, групі осіб, які працюють віддалено або аутсорсингової компанії, що надає послуги дзвінка , виконується підключення IP-телефонії Asterisk .

У числі головних переваг програмної платформи – відкритий вихідний код, що дозволяє використовувати її безкоштовно для вирішення завдання з телефонізації підприємств різного типу і масштабу. Ціна установки та налаштування Asterisk доступна для компаній різного рівня, при цьому користувачі отримують безперебійний внутрішній, зовнішній зв’язок та багато інших функцій, що оптимізують та покращують якість та продуктивність роботи.

IP-телефонія для бізнесу - 12 min 1

Принцип функціонування та необхідне обладнання для налаштування

Оцінити всі переваги послуги можна, дізнавшись детально, що таке IP-телефонія і як вона працює на базі Asterisk . Сучасна технологія надає можливість за допомогою інтернету або будь-якої іншої IP-мережі здійснювати ауді- та відеодзвінки . Навіть якщо у вас встановлені звичайні телефони – встановити та використовувати IP-телефонію досить просто, встановивши шлюзи-перетворювачі. У такому разі все працює так:

  1. Сигнал передається стаціонарним телефоном на шлюз.
  2. Після прийому відбувається його оцифрування, стиснення, поділ на пакети та відправлення через інтернет до адресата.
  3. Вхідний сигнал приймається, розпаковується, конвертується та повертається до телефону.

Система IP-телефонії “Астеріск” – модульна, в ній передбачено кілька функціональних елементів:

  • центральний телефонний комутатор для стандартної та IP-телефонії;
  • автоматизовані системи, що обробляють дзвінки – IVR, голосова пошта, автосекретар;
  • модулі центру обробки вхідних та вихідних дзвінків;
  • спеціалізовані модулі для звітності, запису розмов, організації конференцзв’язку;
  • голосові VoIP -шлюзи, необхідні підключення до системі звичайних телефонів;
  • IP-телефони та Softphones (програмні телефони).

Якщо зв’язок організовується через ПК, ноутбуки або планшети, то додатково знадобиться гарнітура IP-телефонії. З її допомогою забезпечується висока якість зв’язку та зручність експлуатації.

Які завдання вирішує IP-телефонія на базі Asterisk ?

“Астеріск” телефонія встановлюється на прості ПК або на сервери, що підходять під операційні системи Linux , Solaris і FreeBSD . По суті, Asterisk багатьма функціями подібна до класичної системи телефонії, але основною відмінністю є відкритий і доступний код. IP-телефонія в офісі на базі «Астеріск» необхідна для вирішення наступних завдань:

  1. Розподіл вхідних викликів за внутрішніми номерами для оперативного зв’язку співробітників один з одним та вирішення необхідних питань.
  2. Роботи автовідповідача та IVR-меню, щоб навіть за відсутності фахівця можна було прийняти завдання та зв’язатися з клієнтом/колегою.
  3. Записи та прослуховування дзвінків для відстеження роботи фахівців та за необхідності підвищення якості зв’язку з клієнтами.
  4. Проведення конференцій – налаштування АТС Asterisk надає можливість зв’язуватись співробітникам різних відділень для оперативного вирішення важливого питання.
  5. Автоматичного обдзвону клієнтів з метою інформування чи отримання зворотного зв’язку.
  6. Автоматичний додзвон до клієнта, дзвінок якого пропущено.

Часто вибирається IP-телефонія в офіс з використанням програми «Астеріск», оскільки вона має розширені можливості, в тому числі дає можливість підключати більше абонентів, простіше в обслуговуванні і може інтегруватися з іншими системами підприємства, наприклад, Asterisk з CRM Bitrix24 або і ін.

Переваги IP-телефонії “Астеріск”

Найдешевша IP-телефонія менш функціональна, ніж Asterisk . Серед основних переваг програмної платформи:

  1. Відсутність потреби регулярно оплачувати зв’язок. Встановлення та налаштування Asterisk виконується досить оперативно, при цьому клієнт одного разу оплачує роботу, не обтяжуючи себе щомісячними абонентськими платежами.
  2. Гнучке масштабування системи. Телефонія «Астеріск» дозволяє бізнесу, що особливо активно розвивається, використовувати просунуті телефонні функції, при необхідності модифікувати, змінювати та оновлювати програмні та апаратні компоненти системи.
  3. Особливі сценарії обробки вхідних дзвінків. IP ATC Asterisk , на відміну від хмарних програмних платформ, має можливість детального настроювання сценаріїв дзвінків для груп клієнтів, що особливо спрощує ведення великого бізнесу.

Не варто перейматися конфіденційністю, оскільки система шифрує всі дані. «Астеріск» телефонія – це гарантія безперебійного зв’язку навіть у разі відсутності інтернету, адже при цьому залишається доступним здійснення дзвінків за номерами мобільних SIM-карток або через класичну телефонну лінію.

Підключення IP-телефонії на базі Asterisk з компанією «Optima сервіс»

Налаштування Asterisk повинно виконуватись спеціалізованими співробітниками для гарантування безперебійного та якісного зв’язку. Компанія « Optima сервіс » має в штаті досвідчених співробітників, які встановлюють та налаштовують IP-телефонію на базі «Астеріск» у кілька етапів:

  • Складання технічного завдання визначення параметрів майбутньої мережі.
  • Підготовка технічного обладнання, підбір потужності та конфігурації сервера з урахуванням передбачуваного навантаження.
  • Безпосереднє підключення та налаштування IP-телефонії, що включає придбання зовнішніх телефонних ліній (SIP-номерів), налагодження маршрутизації на АТС та інші роботи.

Фахівці компанії « Оптіма сервіс» виконують налаштування IP-телефонії Asterisk «під ключ». Вартість послуг залежить від пакета:

  1. Базовий (5000 грн ), що включає дзвінки 10 користувачам, при цьому зовнішня класична телефонія та сім-карти не передбачені.
  2. Розширений (10 000 грн ), до якого входить класична телефонія з налаштуваннями шлюзу та підключення мобільних сім-карт.
  3. Преміум (25 000 грн ), до якого крім базових та розширених послуг, включено додаткове налаштування авто- дзвінка , голосових меню IVR, індивідуальних привітань та інших необхідних функцій для якісного зовнішнього та внутрішнього зв’язку.

Для отримання детальної інформації можна залишити заявку на сайті, зв’язатися за вказаним номером або ознайомитись з умовами замовлення послуги IP-телефонії «Астеріск», відвідавши офіс у Києві.

Напишіть нам, ми завжди готові допомогти!

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Наші телефони

+38 (044) 593-98-90
+38 (050) 310-98-07 (viber/whatsapp/telegram)

Пишіть нам

Ми працюємо

Пн - Пт 9.00 - 18.00

Адреса

вул.Ромоданова, 9
м. Київ, Україна