Нові користувачі часто задаються цілком логічним питанням – що таке лід у Бітрікс24? Це потенційний клієнт, який надав свої дані, але не встиг зробити покупку. Система CRM Bitrix24 допомагає правильно організувати роботу відділу продажу та автоматизувати його взаємодію із замовниками для підвищення конверсії. Однак, що таке Бітрікс24? Це зрозумілий сервіс для керування власним бізнесом.
Що таке лід у Бітрікс 24: принцип його функціонування
Вибравши перевірені IT послуги Київ, слід зрозуміти принцип роботи ліда. Він полягає в наступному: після того, як користувач залишає свою заявку на сайті або в месенджері компанії, всі дані автоматично вносяться у CRM. Весь процес роботи розбивається на кілька послідовних етапів:
- фіксація ліда – система збирає всю наявну інформацію про потенційного клієнта;
- кваліфікація, перевірка даних та рівня зацікавленості;
- зворотний зв’язок – менеджер уточнює існуючі потреби у замовника, працює із запереченнями.
На останньому етапі відбувається ухвалення рішення – лід переводиться в угоду або формується відмова.
У чому основна відмінність двох понять і що таке угода в Бітрікс24?
Під час роботи більшість користувачів плутає між собою лід і угоду. Потрібно запам’ятати, що в системі Бітрікс24 це два різні поняття. Лід – перший контакт з клієнтом, який зацікавлений товаром, але ще не підтвердив своє бажання здійснити покупку. Угода – це готовий, працюючий замовник, повністю задоволений правилами співробітництва та готовий обговорювати існуючі умови.
Що таке CRM Бітрікс24: плюси роботи з лідами
По суті, CRM Бітрікс24 – це проста та зрозуміла система, яка допомагає працювати із замовленнями, правильно керувати ними, упорядковувати зв’язки із замовниками. Користуючись нею, клієнт отримує велику кількість переваг, серед яких варто виділити:
- автоматизацію обробки замовлень, що надходять;
- швидку фільтрацію нецільових заявок;
- надійний контроль ефективності продажу на всіх етапах роботи з клієнтами;
- покращену інтеграцію з маркетинговими інструментами.
Щоб налаштувати роботу лідів у системі, потрібно дотримуватись кількох правил. Вони допоможуть уникнути помилок і зробити співпрацю максимально приємною та результативною.
Для налаштування CRM рекомендується виконати такі кроки:
- підключити всі джерела – сайти, соцмережі, рекламу, а також активні email-розсилки;
- налаштувати автоматичні повідомлення для отримання інформації про нові ліди;
- створити вирву продажів – грамотно розділити всі етапи роботи для підвищення конверсії.
Останній, але не менш важливий етап, – правильно навчити працівників. Менеджери повинні знати, як коректно обробляти ліди для їхньої результативності.
Не варто забувати, що безпека даних також грає ключову роль. В Бітрікс 24 є вбудований захист інформації, що надходить і зберігається, від несанкціонованого доступу за рахунок шифрування даних.