fbpx

Що таке IT-аутсорсинг та як це допомагає залучити клієнтів?

При знайомстві з сучасними технологіями перед більшістю користувачів виникає цілком резонне питання: що таке IT аутсорсинг? Відповідь проста – це спеціальна система передачі завдань стороннім компаніям. Може складатися з таких компонентів, як: технічна підтримка; розробка програмного забезпечення; адміністрування діючих серверів; підтримка кібербезпеки тощо. Послуга актуальна як для маленьких компаній, так…

При знайомстві з сучасними технологіями перед більшістю користувачів виникає цілком резонне питання: що таке IT аутсорсинг? Відповідь проста – це спеціальна система передачі завдань стороннім компаніям. Може складатися з таких компонентів, як:

  • технічна підтримка;
  • розробка програмного забезпечення;
  • адміністрування діючих серверів;
  • підтримка кібербезпеки тощо.

Послуга актуальна як для маленьких компаній, так і для середнього бізнесу, яким цікавий варіант аутсорсингу для оптимізації витрат і підвищення якості діючих IT-сервісів.

Що таке IT-аутсорсинг та як це допомагає залучити клієнтів? - IT outsourcing illustration 1

Що таке IT аутсорсинг: основні принципи роботи

Розбираючи пропоновані IT послуги (Київ), потрібно розуміти, що, по суті, це логічна та проста передача функцій професійним провайдерам. На сьогодні представлено кілька затребуваних форматів аутсорсингу:

  • повний – вся існуюча IT-структура компанії передається у розпорядження обраного зовнішнього підрядника;
  • частковий – у роботу видаються певні процеси;
  • проектний – до співпраці залучаються спеціалісти для разової участі.

Крім того, існує такий вид як аутстафінг. Він включає оренду необхідних фахівців без включення їх у офіційний штат компанії.

Ключові переваги

Сучасний IT аутсорсинг пропонує партнерам переваги, які можна отримати протягом тривалого співробітництва. До них відносять:

  • мінімізацію існуючих витрат;
  • цілодобовий доступ до експертів;
  • можливість зосередити основний фокус на головному бізнесі.

До безпосередніх переваг також можна віднести і зниження ризиків, коли компанія отримує цілодобовий захист даних з подальшим дотриманням нормативних вимог.

Які послуги надаються?

Аутсорсингові центри готові запропонувати:

  • швидку оптимізацію всіх бізнес-процесів за рахунок прискореної обробки вхідних замовлень і автоматизації обліку;
  • стабільну роботу вбудованих сервісів – компанія-підрядник забезпечує постійне та безперебійне функціонування сайтів, CRM та ERP-систем з подальшим вирішенням усіх складнощів;
  • високий рівень кібербезпеки завдяки посиленому захисту даних клієнтів та мінімізації зниження ризиків витоку інформації;
  • збільшення швидкості впровадження інноваційних продуктів з подальшим їх тестуванням та розробкою.

При тісному співробітництві користувач отримує інтеграцію цікавих сучасних рішень без використання додаткових витрат на їх реалізацію.

Що таке комерційна пропозиція ІТ-аутсорсинг?

У комерційній пропозиції – документі, який містить у собі необхідний перелік інформації про послуги та умови співпраці, цей пункт також прописаний. Варто акцентувати свою увагу на наявності:

  • максимально деталізованого опису послуг з їх перевагами для кожної із сторін;
  • гнучких тарифних планів;
  • реальних кейсів виконаних успішних проектів, наприклад, таких як утилізація офісної техніки за короткий термін.

Крім цього повинні бути прописані гарантії та SLA – угоди про рівень сервісу, що надається.