Ведення бізнесу неможливе без переговорів та ділових зустрічей. Найкращим місцем для їхнього проведення буде спеціальна кімната, обладнана всім необхідним для цього. Переговорна кімната в офісі здатна підвищити рівень продуктивності зустрічей та вивести їх на новий рівень. У великих компаніях може бути кілька таких приміщень із різним функціоналом. Щоб уникнути ситуацій, коли дві зустрічі призначаються на той самий час, можна впровадити спеціальну систему бронювання переговорних кімнат. У ній зберігається докладна інформація про приміщення та доступне обладнання. Така система робить процес бронювання швидким і зручним, зводячи ризик організаційних збоїв до мінімуму. Впровадити таку систему в компанію допоможе «Оптіма-Сервіс».
Різновиди систем бронювання переговорних кімнат
Системи бронювання дають можливість швидко знайти та забронювати відповідну переговорну кімнату. Вони мають простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, а також надають повну інформацію про доступні приміщення. Серед популярних систем можна виділити:
- ONELAN. Система надає докладну інформацію про приміщення та доповнюється внутрішньою комунікацією або навіть рекламою.
- Evoko Liso. Доступна багатьма мовами. Дає змогу з комфортом бронювати приміщення, що вподобалося, вносити зміни і збирати статистичні дані після зустрічей.
- CUE Systems. Має велику панель керування та зручний інтерфейс. Бронювання проходить швидко, а також підтримується керування аудіо-, відеосистемами під час зустрічі.
Бронювання переговорних кімнат надає низку позитивних змін. А саме це:
- оптимальний розподіл ресурсів обслуговування;
- доступ до актуальної інформації про зустрічі у компанії; ведення статистики використання приміщень в офісі;
- можливість рівномірно розподіляти навантаження на приміщення, призначені для переговорів.
Усе це значно підвищить ефективність роботи та мінімізує ризики проблем під час зустрічей.
Що входить до складу обладнання для переговорних кімнат?
Кімнати, призначені для переговорів, зазвичай оснащені мультимедійними пристроями, комп’ютерами, аудіосистемами, мікрофонами та іншими технічними засобами. Усе це робить бізнес-зустріч більш інформативними та комфортними, а також допомагає швидше досягати поставлених цілей.
Підсумки переговорів фіксуються, тому є можливість переглянути їх, вивчити дані та провести необхідний аналіз. Головна перевага — це забезпечення безпеки та збереження даних. АйТі-компанія «Оптіма-Сервіс» працює на ринку вже 14 років. Накопичений досвід дає змогу точно розраховувати параметри проєктів та своєчасно впроваджувати готові рішення для бронювання переговорних кімнат. Фахівці компанії забезпечать, щоб зустріч пройшла на найвищому рівні. «Оптіма-Сервіс» підбере і налаштує відповідну систему. Крім того, наші спеціалісти підтримуватимуть її ефективність на кожному етапі роботи. До переліку послуг також входять налаштування бездротової мережі, забезпечення інформаційної безпеки, антивірусний захист і багато іншого.