Якщо компанія має переїхати в нове приміщення або будівлю, слід заздалегідь продумати, як організувати переїзд офісу, щоб все пройшло гладко і швидко. Важливо пам’ятати, що перевезення потребують не тільки меблі та документація підприємства, а й IT-інфраструктура. Цей процес потребує ретельної підготовки та координації, адже від нього залежить ефективність роботи всіх бізнес-процесів.
Як організувати переїзд офісу та все врахувати
Якщо в недалекому майбутньому має бути переїзд до іншого офісу, з чого розпочати планування, щоб не затягувати процес? Насамперед необхідно:
- провести аудит серверів, ПЗ, сховищ, обладнання та інших елементів IT-інфраструктури, щоб виявити, що потребує ремонту або заміни;
- визначити особливості нових приміщень, щоб знизити ризики під час переїзду;
- скласти список всього, що належить перевезти, промаркувати та упакувати обладнання та інвентар;
- забезпечити збереження даних, зробивши резервне копіювання;
- підготувати приміщення для серверної та устаткування заздалегідь, забезпечивши його електромережами, зробити монтаж систем безпеки.
Комп’ютери, офісна та сервісна техніка вимагають дбайливого та акуратного поводження, тому потрібно знайти надійних вантажоперевізників. Після переїзду потрібно переконатися, що вся система нормально функціонує, виявити та усунути неполадки при їх виявленні.
Варіанти IT-переїзду
Щоб мінімізувати час простою, слід заздалегідь вибрати найменш завантажений період роботи компанії. Для тих, хто не знає, як організувати переїзд офісу, потрібно розглянути три найпоширеніші способи:
- Дублювання ІТ-інфраструктури. Це найнадійніший і оперативніший варіант, який допоможе уникнути простоїв, але він вимагатиме чималих фінансових витрат. Для цього потрібно закупити нове обладнання, програмне забезпечення та ліцензії. Для відшкодування частини витрат можна продати стару техніку.
- Оренда хмарної ІТ-інфраструктури. Це дозволить зберегти та підтримувати всі робочі процеси, але тут буде потрібна ретельна організація та професійний підхід.
- Міграція в хмарі. У цьому випадку не доведеться підтримувати власні сервери, адже всі дані і додатки будуть зберігатися в «хмарі».
Також необхідно забезпечити резервну копію даних, для чого слід настроїти автоматичне копіювання або використовувати для зберігання зовнішні носії.
Чому варто звернутися за допомогою до професіоналів
Одна з найголовніших проблем при переїзді – вкластися в стислий термін, але зробити це за два вихідні дні не вийде. Тому краще залучити до цієї справи професіоналів, які виконають аудит системи, проектування Wi-Fi мережі у новому приміщенні, підключать та налаштують обладнання.
IT-компанія «Optima Сервіс», яка надає IT послуги (Київ), знає, як організувати переїзд офісу, щоб компанія змогла швидко повернутись до звичного робочого режиму. Професійний підхід убереже від втрати даних, збою в роботі обладнання чи перевантаження електромережі.