fbpx

Кейс. Компанія “Білок”

Хочемо розповісти вам про ще один проект, що завершила наша команда. Цього разу клієнт, це велика роздрібна компанія. За останній рік вони дуже динамічно зросли і збільшили обсяги продажів та інтернет замовленнь і відповідно обсяги обробки даних зросли в рази. З таким обʼємом наявні сервери вже не могли впоратись, почали…

Хочемо розповісти вам про ще один проект, що завершила наша команда.
Цього разу клієнт, це велика роздрібна компанія.
За останній рік вони дуже динамічно зросли і збільшили обсяги продажів та інтернет замовленнь і відповідно обсяги обробки даних зросли в рази. З таким обʼємом наявні сервери вже не могли впоратись, почали виснути, гальмувати. Це призводило до збільшення часу обслуговування клієнтів, підготовки звітності, обробки інтернетзамовленнь.
Ми запропонували клієнту віртуалізувати всі сервери та перенести їх на потужний відмовостійкий кластер в наш партнерський ДатаЦентр який знаходиться в Латвії.
Переваги сервера в хмарі:
– всі данні захищені, знаходяться на безпечній території.
– Обсяг даних, які можна зберігати та обробляти фактично не обмежений. За необхідності дуже швидко розширюється під запит бізнесу.
– Орендні платежі зовсім невеликі у порівнянні із покупкою та експлуатацією власніх серверів.
Після підписання договору , узгодження всіх умов ми почали переносити всі обчислювалні платформи та системи. Облікову систему, сервер віддалених робочих місць,інтернет магазин, інструменти безпеки.
Також переналаштували інтеграцію із платіжними шлюзами, логістичними та маркетинг партнерами. Як воно завжди буває задля того щоб клієнт без зупинки обробляв замовлення нам довелося працювати всі вихідні і навіть ночі.
Але на ранок понеділка бухгалтерія і весь офіс були щасливі від швидкості роботи усіх систем.
“Рухаємось далі, з кожним днем все краще”, так підсумував нашу роботу ІТ директор компанії Роман.
Команда Оптіма сервіс завжди готова до співпраці задля підвищення ефективності Українського бізнесу.
Разом до перемоги !